2011.02.04. 18:16

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeeandsmile.blog.hu/api/trackback/id/tr12639105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.06. 10:03:24

Ezt a gyerekem is szokta énekelni. :)
Nekem inkább a korai, politikamentesebb dalai tetszenek. Volt "szerencsém" egy olyan koncertjén részt venni VIP-ként, ahol csupa (számomra) ismeretlen dalt adott elő, és igen sok volt a kifütyülés, mert ugye az ember nem politizálni megy koncertre, hanem élvezni a zenét, egy remek előadó művészetét...

Jadedreams 2011.02.06. 10:58:00

Nem tudom, a szöveget ritkán figyelem az elejétől a végéig. Inkább a dallam. Mindenki mondja, hogy a szövegben politizál. Egyszer le kellene ülnöm, elejétől a végéig meghallgatni, csak erre figyelni.

Pedig én tőlem aztán tényleg távol áll a politizálás.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.06. 11:09:12

@Jadedreams: Kicsim is mindig kérdi, mikor angol szöveget hall, miről szól a dal. Én sem sűrűn figyelek a szövegre, csak magával ragad a hangulata. Ilyenkor inkább átvitt értelemben mondok neki valamit a szövegből kiindulva, mi is a mondanivalója.

Ott azon a bizonyos koncerten konkrétan a dalok között is nyilatkozott a nézetéről, meg a kivetítő képanyagával sokkolta a népet, engem az zavart. Mert én sem azért hallgatok valakit, mert milyen a meggyőződése, hanem azért, mert jók a dalai. :)

Jadedreams 2011.02.06. 11:40:20

jobb lesz akkor odafigyelnem, hogy mit teszek ki ide? :P
még a végén másképp ítélnek, mint ami valójában vagyok.

Egyébként nekem is mindegy milyen nézetet vall valaki, ha jó zenét csinál. Ákost egy igazán tehetséges művésznek tartok, nem egy tömegcikknek és nem egy celebnek.Hangulat kérdése, hogy szeretem-e a dalait vagy sem, de ez minden általam hallgatott zenészre érvényes. Valamikor szeretem azt a bizonyos dalt, valamikor meg a hátam közepére se.
süti beállítások módosítása