Teckó kártya

2010.12.07. 07:49

Mivel heti többször a teckóba megyek, így megcsináltam ezt a csodálatos clubkártyát mondván, ha már ott vásárolok (ár-érték-közelség-nyitvatartás tekintetében nálam mindent visz) akkor jöjjenek a pontok is. Mivel a végzettségem tekintetében 100%ban biztos voltam/vagyok, hogy többnyire a piackutatásról szól,  semmi másról, de belevágtam.

Úgy gondoltam, legalábbis azt feltételeztem,ha már vásárlásról-vásárlásra követik, hogy milyen termékeket favorizálok, akkor a nyamvadt kuponfüzetük, amit KEDVEMÉRT állítottak össze, olyan lesz, aminek hasznát veszem.

De nem. Persze már fél siker, hogy nem lopták ki a postaládából, illetve ténylegesen elpostázták, nem csak mondták, de, hogy is mondjam, finoman, nőiesen, szóval konkrétan magasról szartak arra, hogy hasznát is vegyem. A következő soroknak nem a különféle termékek reklámozása a cél, csupán csak leírom mi milyen termékeket fogyasztunk.

Kaptam 6, azaz 6 termék kupont és 3, azaz 3 pénzes kupont, amire rá van írva, 5-illetve 600 forintos.

Kávé kupon. Csakis és kizárólag a Nescafé CLASSICOT veszem. Erre kapok egy Nescafé GOLDra kedvezményt. Vaj kupon. Csakis és kizárólag Bords Eve márkájút veszek, páromnak ez ízlik és semmi más. Lehet, hogy a kapott Delma szintén tovább lesz passzolva. Csipsz. Szintén válogatósak vagyunk, mert ha már csipsz, akkor Chio. Van az az isteni Premium Moments válogtás, na közülük szoktunk csemegézni. Erre kapunk Lays kedvezményt, ha 3 terméket veszek. A csavar az egészben, hogy ha hármat veszek, 100, azaz SZÁZ forint kedvezményt kapok.  Könyv kupon. Nem tudom, én maradok a Libri, Bookline, Alexandra és társainál. Többnyire a választék. Na. Van még egy cola kupon, két termék esetén ismét kapok egy százas engedményt.

Egynek látom hasznát, épp csak azért, mert van nő, azaz én, a háztartásunkban. Tampon-kupon. (megjegyzem az esetek többségében ezt dm-ben veszem).

Tudom, hogy rohadt nehéz dolga van egy piackutatónak. De kérem szépen, most komolyan az én/mi vásárlásainból ez jön le? Olyan termékeket adnának kedvezményesen, amit egyébként nem veszek. Kivételt képez az az egy kupon, mert az legalább tlényleg az a márka, amit használok. Márkahű vagyok, amit észrevehettek volna, ha kicsit is rápillantanak a terméklistámra. Ártól függetlenül veszem azokat a bizonyos termékeket. Miért? Azért, mert azt használom. Persze, tudom, most komolyan, mit vártam? Talán csodát. Csodát, ha már ilyen módon, ügyesen piackutatnak a magyar fogyasztók között. Ezzel nincs is semmi baj, de ha túllépnének azon, hogy a valószínűleg kedvezménnyel beszerzett termékeket sózzanak rám ajándék gyanánt (olcsóbban vehetném meg, fogjam fel ajándéknak), kis gondolkodás után, olyan kupont vághatnának hozzám, ami a listámra illik. Nem csak épphogy, hanem passzentosan. Mivel elkértek egy emilcímet is, kitöltethetnének velem akár egy kérdőívet is, örömmel válaszolok. Mert most kissé harapós kedvemben vagyok, mert olyan, mintha átbasztak volna a palánkon. Jó-jó, tudom. Én csináltam,én gyűjtögettem. Csak éppen az elvek. Mert mit mondott a marketingesük a kérdésemre?: a vásárlási listája alapján kapja az ügyfél a kupont. Azokból a termékekből szemezgetünk, amit vásárol. A hasonló az nem ugyanaz.

Mindegy. Ez csak egy puffogós poszt volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeeandsmile.blog.hu/api/trackback/id/tr802498648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indust · http://indust.hu 2010.12.07. 09:57:22

Hát ha amúgy is megveszi az egyszeri polgár a Chio-t minden héten, akkor konkrétan azt minek adnám jóval olcsóbban neki, vegyen inkább mellé másmilyet...

Jadedreams 2010.12.07. 10:00:54

Ebből a szempontból igazad van, csak az a dühítő, hogy lenyúlják a pontodat, mondván, hogy jóváírják, majd kapsz helyette számodra használhatatlan kedvezményeket, kuponokat.

magas les 2010.12.07. 11:51:01

Nálam az a gyűlöletes, hogy ha egy csomó ideig gyűjtögetsz matricákat, akkor olcsóbban vehetsz meg olyan nagyon drága terméket, amire gyakorlatilag semmi szükséged. Mégha ingyen adnák (lásd: smatchos legó, CBA-s poharak, stb)
Régen a MOL-nál volt plüssmaci, OMV-nél meg sportszer. Az jó volt.

www.virusmentes.com/?ajanlo=857MT

sorica123 (törölt) 2010.12.07. 14:58:42

@magas les: az nagyon gáz. Sparban egy ilyen marhaság volt, a törpgyűjtés, agyhugyköve volt tőle a családnak. Nálunk uganis a célszerű gyűjtögetések mennek, amik meg se próbálják kiskorúsítani a vásárlót. Supershop, ahol tényleg tök semleges pontokat írnak jóvá, esetleg edény, mert azok a teflonos cuccok elég drágák amúgy, viszont egy idő után kell másik (arzberg vagy mi a szösz van most éppen). Nem tudom, tescóék miért nem tudtak egy Supershop-szerű rendszert csinálni. Megint kicsit tipikusan sült el a dolog... mint a Fogarasi úti Extra, ahol minden van, épp csak a vevő sírja vissza a hajdani megszokott stílust meg épp csak szervezni nem tanult meg a stáb (a nyáron ott dolgoztam mint diák, információs emberek kellettek, nehogy eltévedjen a zügyfél).

Jadedreams 2010.12.07. 17:36:10

amikor volt ez a kártyadolog a teszkónál azt hittem hasonló lesz, mint a dm-be. -gyűjtöm a pontot, lesz kuponfüzet (ezt tudtam, hogy lesz)és lesznek benne normális kedvezmények. De most komolyan, 6 db kedvezmény?számoljuk. Volt 1400 saját pontom8+200kezdőpont). 200forintonnként kapok egy pontot. Szóval. Akkor mennyit is költöttem, hogy ezzel a vacakkal kitöröljem a seggem?Már bocsánat.
A fogarasiba a ruharészleg tetszik, de csak azért mert nálunk a pólusnál igazán gyér a választék, viszont van jónéhány bejövős ruha, csak annyit azért nem akarok utazni érte.

A matchos vacak ismerős, én szorgosan gyűjtöm az egyik ügyfelemnek, akinek két virgonc fia van és imádnak legózni. Legalább olcsóbban megkapják. de tény, hogy én egyébként baromira nem veszem hasznát, akárcsak a felnőtt unokás nagyszülők.A százalékos, vagy forintos kedvezménykuponoknak nagyobb értelme lenne épp azért, mert így mindenkinek jó és nem csak egy-egy embernek.

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2010.12.07. 22:19:26

Te legalább kaptál kuponfüzetet. Egyébként ez az egész nem a márkahű embereknek szól, hanem az árérzékenyeknek. Plusz még lehet szedni azért pénzt, hogy egy termék bekerüljön a füzetbe.

Lakatos Gábor · http://asimov.blog.hu 2010.12.08. 09:27:17

Szia!
Előre bocsájtom, nincs Tesco kártyám, elég ritkán vásárolok ott, így nem ismerem teljes mélységében a dolgokat.
Ennek ellenére meggyőződésem, hogy attól, hogy gyűjtögeted rajta a pontokat, azzal maximum annyit tartanak nyilván, hogy a kártya használatával már költöttél náluk annyit, amennyi a kapott pontoknak megfelel. Azt biztosan nem tartják nyilván, hogy miket vásároltál. Az már erősen a személyiségi jogokkal van kapcsolatban, így elvileg nem tehetik meg az ilyen információk tárolását.
Ebből következően nem fogsz sosem személyreszabott kuponfüzetet kapni. Nem beszélve arról, hogyy nem 2 vásárlójuk vanb, ha mindenkinek egyéni kuponfüzetet nyomatnának, akkor a kedvezmény többszörösét kellene nyomdára költeniük....
Egyébként szerintem ReWriter-nek van igaza.
Gábor

sorica123 (törölt) 2010.12.13. 23:18:48

@ReWriter: na de mi van, ha kedvencem is van, meg árérzékeny is vagyok. Most eltérve kicsit a tecsó-akciótól, mert nem rossz termékeket kínéltak, csak nem azt, amit kellett volna: az árérzékeny nem feltétlenül ekvivalens azzal, hogy Maris, yo neked a szar is.
@Lakatos Gábor: sztem sprék csinálják jól, hogy pontokat gyűjtesz, amiket beváltasz amire akarsz. Nincs kavar, nincs benézés, nem kell se kutakodni, se semmi.
süti beállítások módosítása