Nagy az Isten állatkerje...

2009.07.08. 20:42

...és baromi alacsony a kerítés.

(jegyzem, csúnya kifejezések is találhatóak...!)

"én meg nézek szépen értelmesen, hogy én vagyok a hülye..."

"...és most lesz a házadó is! Vagy ingatlanadó..."

"Tisztellek, becsüllek, de a kurva anyádat."

"kezicsókolom, ha még egyszer ilyen lesz, akkor vagy a virág, vagy maga is a virággal együtt ittmarad. "


"úgy be van dagadva a szám, bazmeg, nem látok semmit"

"ezekkel a körmökkel így nem tudok szexelni!"

"A játékosztályra eladót kérünk a grillsütőkhöz!"

"És akkor mondta, hogy biztos?, és akkor mondtam, hogy ühüm, és akkor megcsókolt."

"ahogy így egyre többet iszok, komolyan mondom, egyre szebb leszel."

"Igen, a válság... körülbelül olyan, mint amikor cunami lesz a lavinából."


"nem rúgtam be, csak ... nagyon."


"Nekem nő kell, nekem nő, nem leány, hanem nő!"

"- csicsa te olyan pesszimista vagy!
- ééén? az hol kezdődik? "

"jesszus, úgy is érzed magad, ahogy kinézel? mármint az arcod..."

"... jövök a munkahelyemről és ülök a dugóban, és azon kapom magam, hogy perverz módon jókedvem van."

"Több nő van a földön, mint ember... "


"Ma láttam egy tökjó magyar csajt! Eeekkora melle volt és magyarul beszélt!"
 

"Idén ez a harmadik nyaram, fogod?"

"ha valamire felhívhatnám a figyelmed.. hogy szerintem a gyerek előtt ne beszéljetek csúnyán. mert ezek geci fogékonyak. "

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeeandsmile.blog.hu/api/trackback/id/tr651235029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása