Keiko Lynn - Like!!!

2011.03.20. 14:51

A napokban lettem tulajdonosa egy csodaszép, gyönyörűséges halvány rózsaszín-krém színű topánnal. A gondocska ott van, hogy a szerelem-első-látásra cipellőhöz nem igazán mennek a ruháim. Aztán rátaláltam egy szépséges fiatal lány divatblogjára, ahonnan ötleteket kerestem/találtam a következő bevásárló körutamhoz. A képeket az ő blogjáról szedtem.

(*megjegyzem:annyira csodálatos szettjei vannak, hogy még nézni is jó. Meg fájdítani a pici szívemet)

http://www.keikolynn.com

(*oké a piros kabátos outfit egyébként is bejövős)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://coffeeandsmile.blog.hu/api/trackback/id/tr822755856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása